بوت کمپ "آزمایشگاه یادگیری بازاریابی دیجیتال به صورت کاملا عملی"

ساعات برگزاری : 16:00 الی 20:00

روز های برگزاری : (دوشنبه ها)

تاریخ شروع دوره : 1399/05/06 الی 1399/05/06

هزینه دوره : رایگان

مدرس : مهسا نوتاش

انتخاب و ثبت نام
مدت زمان دوره : 52 ساعت

توضیحات دوره

دیجی لب در کنار تمام کارهای آموزشی را انجام می دهد، یک مسئولیت اجتماعی برای ما نیز هست. مسئولیتی که ما وظیفه خود می‌دانیم تا از افراد مستعد و با انگیزه حمایت کنیم.

سعی ما بر اینه که با روش‌های مختلف، بتوانیم افراد مستعد را شناسایی کنیم و برای اینکار از یک تست روانشناختی و مصاحبه استفاده می کنیم تا با ویژگیهای شخصیتی شما آشنا شیم و بعدش اگه ویژگیهای شخصیتی شما در زمینه فعالیت های بازاریابی دیجیتالی تاثیر گذار بود شما رو برای شرکت در این آزمایشگاه دعوت می کنیم. اگر هم براتون هزینه دوره مهمه و امکان پرداختش رو نداشتید نگران نباشید ما سعی می کنیم برای بخشی یا تمام هزینه دوره یک حامی مالی براتون پیدا کنیم.  

پس اگر خودتون رو فردی مستعد و با انگیزه می‌شناسید نگران هزینه نباشید!

ساختار دوره:

این دوره به صورت کاملا عملی براساس فرآیند ذیل برگزار می شود:

  • ثبت نام اولیه در آزمایشگاه
  • شرکت در تست و مصاحبه اولیه
  • حضور پذیرفته شدگان در دوره
  • شرکت در برنامه کارآموزی
  • برنامه اختتامیه

قوانین دوره:

  • افراد پذیرفته شده در گروه های سه نفره برای انجام کارهای تیمی و عملی تقسیم می شوند.
  • تعداد نفرات با توجه به میزان ثبت نام و نتایج تست و مصاحبه، حداقل 9 نفر و حداکثر 15 نفر خواهد بود.
  • در هر جلسه، تیمها، نتایج و خروجی پروژه های عملی را ارائه خواهند کرد و نقاط ضعف و قوت مشخص خواهد شد.
  • تیم برتر هر جلسه معرفی خواهد شد و امتیاز مثبت کسب خواهد کرد.
  • امتیازات هر تیم برای معرفی تیم برتر در برنامه اختتامیه و تقدیر از آنها تاثیرگذار خواهد بود.
  • مدت زمان هر دوره 52 ساعت – 13 جلسه 4 ساعته است.
  • یک ماه هم کارآموزی برای هر نفر پس از پایان دوره در نظر گرفته شده است.
  • روز برگزاری کلاس دوشنبه ها از ساعت 14 الی 18 است.
  • در همان جلسه اول تیمهای کاری تشکیل می شوند و ممکن است در جلسات بعدی نفرات تیمها تغییر یابند.
  • امکان همکاری با ما در پروزه های تعریف شده وجود دارد.
  • هزینه هر فصل دیجی لی 3 میلیون و پانصد هزار تومان است.
  • حامیان مالی فصل اول برای نفرات پذیرفته شده، مجموعه های لایتک، لایفتک و باشگاه کسب و کار دانش بنیان خواهند بود.

روند آموزشی در دیجی لب:

  • هر جلسه با یک موضوع درسی آغاز می شود.
  • پروژه ای برای کار عملی در همان جلسه معرفی می شود و تا پایان جلسه تیمها بر روی آن پروژه کار خواهند کرد.
  • ارائه ای در زمینه موضوع ارائه شده توسط هر تیم به مدت 7 دقیقه انجام می شود.
  • خروجی پروژه تعریف شده در هر جلسه شامل نحوه تولید خروجی، چالش ها، مشکلات، مزایا و معایب و پیشنهادات توسط هر تیم ارائه می شود.
  • هر تیم به ازای خروجی های ارائه شده امتیازی کسب می کنند.
  • مجموع امتیازات کسب شده توسط هر تیم محاسبه می شود تا در انتهای دوره تیم برتر معرفی شود.

زمان برگزاری بوت کمپ:

  • ثبت نام در برنامه اشتغال شبکه کامپیوتری: 1 تیر لغایت 1 مرداد ماه 99
  •  آزمون و دریافت کارنامه مسیر شغلی و مدل ادراکی و یادگیری: بالافاصله پس از ثبت نام نسبت به انجام تست خود شناسی طبق لینک ذیل اقدام نمایید:

آزمون خودشناسی

  • مصاحبه و مشاوره با کارشناسان: 1 و 2 مرداد ماه 99
  • اعلام نتایج پذیرفته شدگان و بورسیه و معرفی حامیان هر دانش پذیر: 4 مرداد
  • نهایی سازی ثبت نام در بوت کمپ آموزشی : 4 مرداد لغایت 5 مرداد ماه 99
  • مراسم افتتاحیه و شروع بوت کمپ: 6 مرداد ماه 99
  • برگزاری بوت کمپ: 6 مرداد لغایت 5 مهر ماه 99
  • ارائه دفاع از پروژه پایانی: 2 مهر ماه 99
  • شرکت در برنامه های کارآموزی و تجربه آموزی تکمیلی: 4 مهر لغایت 20 مهر 99
  • مراسم اختتامیه و ارائه لوح و گواهینامه های آموزشی همراه با معرفی شرکتهای کارفرمای آماده جذب شرکت کنندگان: 30 مهر ماه 99

پیش نیاز

ندارد

مخاطبین دوره

  • تمامی علاقمندان 

سرفصل‌

  • مفاهیم پایه مارکتینگ
  •  CRM و ارتباط با مشتری
  • مفاهیم رسانه و مدیریت رسانه
  • تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی
  • مدیریت محتوا
  • اصول، تکنیک‌ها و استانداردهای حضور در فضای آنلاین
  • سنجش و ارزیابی اثربخشی فعالیت‌ها
  • ممیزی فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ

دوره های مشابه