دوره مدل سازی برای انیمیشن و بازی با نرم افزار مایا (برای تمامی پلت فرم ها)

ساعات برگزاری : 16:00 الی 20:00

روز های برگزاری : (سه شنبه ها)

تاریخ شروع دوره : 1398/04/04 الی 1398/05/15

هزینه دوره : 800,000 تومان
50 % پیش پرداخت

مدرس : هومن جعفری منفرد

انتخاب و ثبت نام
مدت زمان دوره : 26 ساعت

توضیحات دوره

امروزه درآمد حاصل از بازی سازی رو به افزایش است به طوری که در سال های اخیر در دنیا درآمد فروش بازی از درآمد فروش نفت بسیار بیشتر بوده است، فروش درون برنامه ای بازی های ایرانی نیز به عنوان مثال 132 میلیارد تومان در سال 94 اعلام شده است. حال سوال اینجاست که چرا بازی های ایرانی با این حجم بازار از کیفیت های خوبی برخوردار نیستتد؟
در ایران تعداد افرادی که می توانند گرافیگ بازی با کیفیت کارهای خارجی تولید کنند کم است. برای رقابت فقط در بخش گرافیک نیاز به صدها نفر مایا کار حرفه ای داریم و بازار کار به شدت تشنه این گونه افراد است بنابراین برآن شدیم تا از ابتدا مراحل رسیدن به کیفیت بالا را معرفی کنیم و با آموزش پلکانی این افراد را تا آن هدف برسانیم.
در این رویداد آموزشی مراحل ساخت مدل ها- کاراکترها _ تکسچر سازی و افکت ها– جلوه های ویژه – استخوان بندی و متحرک سازی ها – fx ها و تمامی بخش های مورد نیاز برای ساخت یه کار با کیفیت و دانش های مورد نیاز حتی برای استخدام در شرکت های خارجی معتبر را بررسی می کنیم تا بدانیم برای تبدیل شدن به یک انیمیشن و یا بازی ساز حرفه ای چه مراحلی را باید طی کنیم.
نرم افزارهای مختلفی مثل maya، zbrush، substance، vue،realflow ،aftereffect، marvelous و غیره را بررسی می کنیم تا بدانیم از کدام مسیر باید حرکت کنیم.

توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره:

  • با شرکت در این دوره می توان تمام ابجکت هایی که در محیط پیرامون وجود دارد را ساخت.
  • آشنایی با تمامی مراحل کار و ابزار ها
  • شناخت راه کارهای موثر برای تبدیل شدن به یک انیمشن ساز یا بازی ساز حرفه ای

پیش نیاز

ندارد

مخاطبین دوره

  • تمامی علاقه مندان
  • دانشجوهای رشته معماری (برای مدل سازی ها)
     

سرفصل‌

کار با تمامی ابزارهای مدل سازی  و ساخت مدل ها
polygon modeling:
ابزار های منوی mesh:

  • Boolean
  • combine&sparate
  • fill hole
  • smooth
  • mirror
  • clean up 

منوی edit mesh

  • Bevel
  • bridge
  • collapse
  • detach
  • extrude
  • merge 

منوی mesh tools

  • Append to polygon
  • multi cut
  • insert edge loop
  • offset edge loop 

surface modeling :

  • loft
  • planner
  • revolve
  • Extrude 

Curve modeling :
بررسی انواع curve ها مثل EPو CV و نحوه استفاده از آن
آموزش plugin های مورد نیاز:

  • Ideform
  • facer

مدل سازی:

  • ساخت مدل ها با ترتیب استفاده ابزار در آن ها 
  • مدل های ابتدای مثل: ساختمان و تمامی وسایل داخلی آن
  • مدل متوسط: ساخت بعضی بنا ها مثل تاج محل و... ساخت اسلحه
  • مدل پیشرفته: سرستون ها، مدل های اسلیمی و منبت کاری، مقدمه بر شروع ساختن کاراکترها و ساخت لباس

دوره های مشابه