دوره مذاکرات اقناعی و شیوه های نفوذ در مشتری

ساعات برگزاری : 12:00 الی 16:00

روز های برگزاری : (پنج شنبه ها)

تاریخ شروع دوره : 1398/04/13 الی 1398/05/17

هزینه دوره : 600,000 تومان
50 % پیش پرداخت

مدرس : علیرضا آل قیس

انتخاب و ثبت نام
مدت زمان دوره : 24 ساعت

توضیحات دوره

در جهان که به واسطه ارتباطات آسان و سریع، حجم بالای ارسال و دریافت پیام ها، انسان در معرض انواع تبلیغات قرار می گیرد.

در میان این چند صدایی، هنر اصلی و مهم آنست که پیامی طراحی و ارسال شود تا مخاطب پس از دریافت اقناع شما و پاسخ مثبتی به آن بدهد. تکنیک های نفوذ در مخاطب در تمامی ارکان اقتصادی و اجتماعی زندگی حائز اهمیت بوده و می تواند در رشد و ارتقاء فرد نقش مهمی را ایفا نماید.

در این دوره با روش ها و متدهای علمی و به روز جهانی اقناع و ترغیب مخاطبان آشنا خواهید شد و چگونگی به کارگیری آن نیز ارائه می شود. 

توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره:

  • قدرت تاثیر گذاری بر مخاطب و ترغیب مشتریان به خرید محصولات و خدمات ارائه شده
  • توانایی اقناع مخاطبان برای جذب مشاغل یا همکاری با شرکتهای بزرگ و متوسط
  • تسلط نفوذ کلامی و بدون کلام بر دیگران

پیش نیاز

ندارد

مخاطبین دوره

  • کارآفرینانان
  • دانشجویان
  • استارت آپ ها
  • تجار و صاحبان کسب و کارهای مختلف
  • علاقه مندان

سرفصل‌

  • تعریف اقناع
  • متقاعد سازی چگونه صورت می پذیرد؟
  • شش اصل تاثیر گذاری
  • اعتبار و باور پذیری بیشتر
  • مقاومت مخاطب در برابر متقاعد سازی
  • شروع تاثیر گذاری 

دوره های مشابه