مجموعه شماره 3 رویدادهای آموزشی رایگان

مدت زمان دوره : 12 ساعت

توضیحات دوره

این مجموعه دارای 4 کارگاه رایگان به شرح ذیل می باشد:

1- کارگاه رایگان مدیریت فروش در بازار ایران

2- کارگاه رایگان مذاکرات اقناعی و شیوه های نفوذ در مشتری

3- کارگاه رایگان محتوا: سرباز پادشاه

4- رویداد آموزشی رایگان آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات هر کارگاه بصورت کامل در ذیل ذکر شده است:

1- کارگاه رایگان مدیریت فروش در بازار ایران

مدیریت فروش یکی از به روز ترین و مورد نیاز ترین مشاغل دنیا است و همیشه بازار کار دارد زیرا تا زمانی که مصرف هست ، تولید و فروش نیز وجود دارد ، لذا به دلیل کمبود مدیران فروش خبره در صنایع ما با معظل تعطیلی بنگاه های اقتصادی روبه رو می شویم که راه برون رفت آن به کارگیری دانش نوین مدیریت فروش می باشد .

تقریبا 30 درصد آگهی های نیازمندیهای همشهری مربوط به جذب فروشنده است و تقریبا اغلب  انسانها دنبال پول هستند، و بهترین و مطمئن ترین راه افزایش درآمد و سطح زندگی فروش است، اما چه کسی حاضر است قبول مسولیت کند و پا به این عرصه سخت و بی رحم بگذارد،آیا قبول دارید امروز متغیرهای بازار عوض شده و برای مدیریت فروش نیاز به دانش روز و بین المللی محسوس است؟

در این دوره سعی داریم مباحث علمی و عملیاتی در حوزه مدیریت فروش را مطرح نماییم.

توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره:

  • توانایی هدایت تیم های فروش 
  • توانایی طراحی برنامه فروش    

مخاطبین دوره:

  • مدیران فروش
  • کارشناسان فروش
  • مدیران بازاریابی

سرفصل‌:

  • مقدمه ای بر فروش و فروشندگی
  • چرایی مدیریت فروش
  • بازار کار مدیریت فروش
  • نقش مدیریت فروش در سازمان
  • مسولیت ها و وظایف مدیر فروش
  • معایب شغلی مدیریت فروش
  • مزایای شغلی مدیریت فروش

شروع دوره: یکشنبه 12 آبان 98 17:00 الی 20:00

مدرس: حسن سلطانی

مدت زمان: 3 ساعت

 

2- کارگاه رایگان مذاکرات اقناعی و شیوه های نفوذ در مشتری

در سطوح مختلف مذاکرات اعم از تجاری یا اجتماعی، مهمترین عامل چگونگی پرزنت ایده ها و افکار و نحوه انتقال پیام به طرف دیگر مذاکره است. بر اساس متدهای اقناعی می توان این تاثیر گذاری را بیشتر و احتمال موفقیت یک مذاکره را افزایش داد. با گذراندن دوره آشنایی ابتدایی افراد تا حدودی با مبانی آشنا و توانایی ترغیب مخاطبان خود را بیشتر از پیش خواهند داشت

توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره:

  •   توانایی برقراری ارتباطات بر اساس اقناع مخاطب و ترغیب طرفهای مقابل در مذاکره در جهت پیشبرد اهداف خود.

 مخاطبین دوره:

  • کارآفرینانان
  • دانشجویان
  • استارت آپ ها
  • تجار و صاحبان کسب و کارهای مختلف
  • علاقه مندان

سرفصل‌:

  •  تعریف اقناع و ترغیب
  • شیوه های نفوذ در مخاطب
  • تکنیکهای اغواگری در فروش

شروع دوره: چهارشنبه 22 آبان 98 16:00 الی 20:00

مدرس: علیرضا آل قیس

مدت زمان: 4 ساعت

 

3- کارگاه رایگان محتوا: سرباز پادشاه

 در عصر حاضر و بدلیل دسترسی گسترده و همه گیر مردم، به شبکه پرسرعت اینترنت، شاهد رشد غیرقابل تصور کسب و کارهای آنلاین و نیز کسب و کارهای دیجیتال هستیم. بدون شک در این بازار به شدت رقابتی، برنده واقعی آنهایی هستند که بیشتر و زودتر در چشم مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ظاهر شوند و این دغدغه تنها با «تولید محتوا» و تعیین صحیح «استراتژی محتوا» برطرف خواهد شد.

در این رویداد آموزشی، شرکت کنندگان با محتوا، ضرورت تولید آن برای معرفی کسب وکار و محصولات خود و اینکه چطور می توان از محتوا مستقیما درآمدزایی کرد آشنا می شوند.

توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره: 

  • آشنایی با محتوا و انواع آن
  • ضرورت تولید محتوا در عصر دیجیتال

 مخاطبین دوره:

  • مدیران استارتاپ ها
  • افراد فعال در کسبوکارهای سنتی و دیجیتال
  • علاقه مندان

سرفصل‌:

  • آشنایی با محتوا و انواع آن
  • ضرورت تولید محتوا در عصر دیجیتال

شروع دوره: یکشنبه 3 آذر ماه 98 16:00 الی 18:00

مدرس: احسان مهرجو

مدت زمان: 2 ساعت

 

4- رویداد آموزشی رایگان آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

در ایران بیش از ۴۵ میلیون نفر و در دنیا بیش از ۳.۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و این یعنی یک بازار فوق العاده برای فعالیت شما و کسب و کار شما. اگر یک کسب و کار سنتی دارید و می خواهید آن را با استفاده از فضای دیجیتال متحول کنید، اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید یا اگر به بازاریابی دیجیتال علاقه دارید و می خواهید مهارت خود را در این رشته بالا ببرید این رویداد آموزشی مناسب شماست. فرصت را از دست ندهید و درآن شرکت کنید

مخاطبین دوره:

  • مدیران کسب و کار (آنلاین و سنتی)
  • علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ
  • دانشجویان رشته های کامپیوتر و بازاریابی
  • مدیران فروش بازاریابی و روابط عمومی
  • افراد جویای کار که پیش نیاز دوره را دارند

 سرفصل‌:

  • معرفی دیجیتال مارکتینگ، کانال ها و کاربرد ها

شروع دوره: چهارشنبه 20 آذر ماه 98 16:00 الی 20:00

مدرس: افشین حسینقلی نژاد

مدت زمان: 4 ساعت

پیش نیاز

ندارد

مخاطبین دوره

سرفصل‌

دوره های مشابه