کارگاه راه کارهای فروش مستمر در نگاه یک بازرگان

مدت زمان دوره : 3 ساعت

توضیحات دوره

سمینار رایگان اشنایی با بازرگانی داخلی و خارجی در مورد اینکه یک بازرگان چگونه باید فکر کند، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را چگونه باید انتخاب کند، در راه رسیدن به اهداف تعیین شده به چه دانش کاربردی بازرگانی نیاز دارد و همینطور ابزارهای مورد نیاز خود را که در طول این مسیر به انها احتیاج دارد چگونه شناسایی کند. این سمینار به افرادی که تمایل دارند قدم در راه بازرگانی بگذارند کمک میکند که بتوانند مسیرهای رشد و پیشرفت خود را در این عرصه پیدا کنند.   

پیش نیاز

ندارد

مخاطبین دوره

  • بازرگانان 
  • مدیران شرکت ها 
  • دانشجویان رشته های مدیریت 
  • و تمام علاقه مندان به بازرگانی

سرفصل‌

  • آشنایی با راههای کسب مهارتهای ارتباطی و شخصیت شناسی در فروش
  •  نحوه شناخت مشتریان هدف
  • نحوه شناخت کالا و مشخص کردن مزیت رقابتی در فروش
  • چگونگی ساخت بانک اطلاعات مشتری و درجه بندی مشتریان مهم
  • چگونگی جلب اعتماد مشتری توسط فروشنده با استفاده از ابزار نوین
  • آشنایی عملی با روشهای مذاکرات و فروش حضوری
  •  آشنایی عملی با روشهای مذاکرات و فروش تلفنی
  • اشنایی عملی با نکات و مکاتبات و فروش اینترنتی
  • نکات فروش در زمان بحران
  • اهمیت گزارش گیری در فروش
  • پنل پرسش و پاسخ

دوره های مشابه