کارگاه رایگان مذاکرات اقناعی و شیوه های نفوذ در مشتری 

ساعات برگزاری : 16:00 الی 20:00

روز های برگزاری : (چهارشنبه ها)

تاریخ شروع دوره : 1398/08/22 الی 1398/08/22

هزینه دوره : رایگان

مدرس : علیرضا آل قیس

انتخاب و ثبت نام
مدت زمان دوره : 3 ساعت

توضیحات دوره

در سطوح مختلف مذاکرات اعم از تجاری یا اجتماعی، مهمترین عامل چگونگی پرزنت ایده ها و افکار و نحوه انتقال پیام به طرف دیگر مذاکره است. بر اساس متدهای اقناعی می توان این تاثیر گذاری را بیشتر و احتمال موفقیت یک مذاکره را افزایش داد. با گذراندن دوره آشنایی ابتدایی افراد تا حدودی با مبانی آشنا و توانایی ترغیب مخاطبان خود را بیشتر از پیش خواهند داشت. 

توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره:

  •   توانایی برقراری ارتباطات بر اساس اقناع مخاطب و ترغیب طرفهای مقابل در مذاکره در جهت پیشبرد اهداف خود.

پیش نیاز

ندارد

مخاطبین دوره

  • کارآفرینانان
  • دانشجویان
  • استارت آپ ها
  • تجار و صاحبان کسب و کارهای مختلف
  • علاقه مندان

سرفصل‌

  •  تعریف اقناع و ترغیب
  • شیوه های نفوذ در مخاطب
  • تکنیکهای اغواگری در فروش
     

دوره های مشابه