مریم هومن

مدارک:

  • MBA - برند سازی/ استراتژی - 1395 موسسه آموزش عالی بهار (گذراندن دو گرایش متفاوت جهت خلق مزایای جدید)
  • مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت - 1393 دانشگاه صنعتی امیرکبیر - فارغ التحصیل با رتبه اول
  • مهندسی فناوری اطلاعات - 1384 دانشگاه علم و صنعت - نفر برتر فارغ التحصیلان
  • دوره های متعدد آموزشی - روانشناسی/ برندسازی شخصی 

دوره ها:

  • برندسازی شخصی (پرسنال برندینگ)
  • برندسازی محصولات، کسب و کارها و سازمان ها 
  • تدوین و راهبری استراتژی های فردی و سازمانی 

تجربیات حرفه ایی شاخص و اخیر:

تدوین، اجرا و مشاوره در زمینه برندسازی محصول، کسب، کار و فرد شامل:

  • ارائه مشاوره برندسازی شخصی به برخی از پزشکان و اساتید دانشگاه 
  • مشاور و مدیر برندسازی کلینیک طب سوزنی
  • ارائه مشاوره در حوزه استراتژی و برندسازی به شرکت زاتک ارائه دهنده زیرساخت تبلیغات هدفمند
  • مشاور برنامه ریزی استراتژیک در تدوین سند هویت برند رستوران پلوباکس
  • ارائه مشاوره در حوزه تدوین سند استراتژی به شرکت های فناوری محور
  • ارائه مشاوره در حوزه استراتژی به شرکت توسعه تعالی نوتریکا فعال در زمینه مدیریت سرمایه های انسانی